Naptár

augusztus 2019
hétfő kedd szerda csütörtök péntek szombat vasárnap
2019-07-29 2019-07-30 2019-07-31 2019-08-01 2019-08-02 2019-08-03 2019-08-04
2019-08-05 2019-08-06 2019-08-07 2019-08-08 2019-08-09 2019-08-10 2019-08-11
2019-08-12 2019-08-13 2019-08-14 2019-08-15 2019-08-16 2019-08-17 2019-08-18
2019-08-19 2019-08-20 2019-08-21 2019-08-22 2019-08-23 2019-08-24 2019-08-25
2019-08-26 2019-08-27 2019-08-28 2019-08-29 2019-08-30 2019-08-31 2019-09-01

Facebook

Címünk

Budapest,
Levél utca 6.
+36 1 316 8296

Pedagógusaink

Pedagógusaink között óvodapedagógusok és gyógypedagógiai asszisztensek is vannak.

Óvodánkban 10-20 éve itt dolgozó óvónő és dajka is van, s frissen diplomázott óvodapedagógus is.

Minden esetben célunk a harmonikus, egymást segítő és egymástól tanulni vágyó munkahelyi kapcsoltok kialakítása.

Alapelvünk az, hogy a gyermek elsősorban a családhoz tartozik
– a pedagógusok feladata az, hogy a szülőkkel
együttműködve
fedezze fel azokat a lehetőségeket, amik segítségével támogatja, kíséri a gyermeket a maga útján.

Az óvónőink és dajkáink szoros együttműködésben dolgoznak, s
a rendszeres megbeszéléseken
lehetőséget kapnak a nehézségek, esetlegesen felmerülő problémák közös
megoldására.

Fontosnak tartjuk a nevelőtestületen belüli együttműködést és
az állandó továbbfejlődést.

Belső képzésekkel kapnak a pedagógusok támogatást a
szakmai fejlődésükhöz: többek között mozgásterápiás, zene– és bábterápiás
módszereket ismerünk meg, beszédfejlesztéssel kapcsolatos, élménypedagógiára
építő és konfliktuskezelő-, probléma-megoldó csoportokat igyekszünk tartani,
ahol saját élményként megélve, saját
személyiségük megismerése által fejlődhet szakmai tudásuk.

Az óvodai csoportokban két-két óvónő mellett a dajka is jelen van.

Egymás munkájának megismerésével, olyan szakmai fórumok lehetőségének megteremtésével, ahol rálátnak a saját és a másik munkájára, lehetőség nyílik az állandó fejlődésre és megújulásra.

Mivel tudjuk, hogy a pedagógus a személyiségével mutat mintát leginkább, ezért a nevelőtestületet, mint csoportot kezeljük – tréningekkel, csoportfoglalkozásokkal segítve az önismeret és együttműködési készség mélyítését.

Az óvoda szakmai vezetése elkötelezett híve a személyiségfejlesztés és önismeret fontosságának, mind a pedagógusok, mind a gyermekek szempontjából, valamint a megújulni tudás képességének, ezért ezek megsegítésére nagy hangsúlyt fektet.