Naptár

május 2019
hétfő kedd szerda csütörtök péntek szombat vasárnap
2019-04-29 2019-04-30 2019-05-01 2019-05-02 2019-05-03 2019-05-04 2019-05-05
2019-05-06 2019-05-07 2019-05-08 2019-05-09 2019-05-10

16:00: Anyák napi ünnepség

16:00: Anyák napi ünnepség
2019-05-11 2019-05-12
2019-05-13 2019-05-14 2019-05-15 2019-05-16 2019-05-17 2019-05-18 2019-05-19
2019-05-20 2019-05-21 2019-05-22 2019-05-23

All day: Madarak és fák napja, kirándulás

All day: Madarak és fák napja, kirándulás
2019-05-24

09:30: Gyermeknapi rendezvény

09:30: Gyermeknapi rendezvény
2019-05-25 2019-05-26
2019-05-27 2019-05-28 2019-05-29 2019-05-30 2019-05-31 2019-06-01 2019-06-02

Facebook

Címünk

Pedagógusaink

Pedagógusaink között óvodapedagógusok és gyógypedagógiai asszisztensek is vannak.

Óvodánkban 10-20 éve itt dolgozó óvónő és dajka is van, s frissen diplomázott óvodapedagógus is.

Minden esetben célunk a harmonikus, egymást segítő és egymástól tanulni vágyó munkahelyi kapcsoltok kialakítása.

Alapelvünk az, hogy a gyermek elsősorban a családhoz tartozik – a pedagógusok feladata az, hogy a szülőkkel együttműködve fedezze fel azokat a lehetőségeket, amik segítségével támogatja, kíséri a gyermeket a maga útján.

Az óvónőink és dajkáink szoros együttműködésben dolgoznak, s a rendszeres megbeszéléseken lehetőséget kapnak a nehézségek, esetlegesen felmerülő problémák közös megoldására.

Fontosnak tartjuk a nevelőtestületen belüli együttműködést és az állandó továbbfejlődést.

Belső képzésekkel kapnak a pedagógusok támogatást a szakmai fejlődésükhöz: többek között mozgásterápiás, zene– és bábterápiás módszereket ismerünk meg, beszédfejlesztéssel kapcsolatos, élménypedagógiára építő és konfliktuskezelő-, probléma-megoldó csoportokat igyekszünk tartani, ahol saját élményként megélve, saját személyiségük megismerése által fejlődhet szakmai tudásuk.

Az óvodai csoportokban két-két óvónő mellett a dajka is jelen van.

Egymás munkájának megismerésével, olyan szakmai fórumok lehetőségének megteremtésével, ahol rálátnak a saját és a másik munkájára, lehetőség nyílik az állandó fejlődésre és megújulásra.

Mivel tudjuk, hogy a pedagógus a személyiségével mutat mintát leginkább, ezért a nevelőtestületet, mint csoportot kezeljük – tréningekkel, csoportfoglalkozásokkal segítve az önismeret és együttműködési készség mélyítését.

Az óvoda szakmai vezetése elkötelezett híve a személyiségfejlesztés és önismeret fontosságának, mind a pedagógusok, mind a gyermekek szempontjából, valamint a megújulni tudás képességének, ezért ezek megsegítésére nagy hangsúlyt fektet.