Naptár

március 2019
hétfő kedd szerda csütörtök péntek szombat vasárnap
2019-02-25 2019-02-26 2019-02-27 2019-02-28 2019-03-01 2019-03-02 2019-03-03
2019-03-04 2019-03-05

15:30: Farsangi mulatság

15:30: Farsangi mulatság
2019-03-06 2019-03-07 2019-03-08 2019-03-09 2019-03-10
2019-03-11 2019-03-12 2019-03-13 2019-03-14 2019-03-15 2019-03-16 2019-03-17
2019-03-18 2019-03-19 2019-03-20 2019-03-21 2019-03-22

09:30: környezetvédelmi foglalkozás

09:30: környezetvédelmi foglalkozás
2019-03-23 2019-03-24
2019-03-25 2019-03-26

11:00: Színházlátogatás

11:00: Színházlátogatás
2019-03-27 2019-03-28 2019-03-29 2019-03-30 2019-03-31

Facebook

Címünk

Pedagógusaink

Pedagógusaink között óvodapedagógusok és gyógypedagógiai asszisztensek is vannak.

Óvodánkban 10-20 éve itt dolgozó óvónő és dajka is van, s frissen diplomázott óvodapedagógus is.

Minden esetben célunk a harmonikus, egymást segítő és egymástól tanulni vágyó munkahelyi kapcsoltok kialakítása.

Alapelvünk az, hogy a gyermek elsősorban a családhoz tartozik – a pedagógusok feladata az, hogy a szülőkkel együttműködve fedezze fel azokat a lehetőségeket, amik segítségével támogatja, kíséri a gyermeket a maga útján.

Az óvónőink és dajkáink szoros együttműködésben dolgoznak, s a rendszeres megbeszéléseken lehetőséget kapnak a nehézségek, esetlegesen felmerülő problémák közös megoldására.

Fontosnak tartjuk a nevelőtestületen belüli együttműködést és az állandó továbbfejlődést.

Belső képzésekkel kapnak a pedagógusok támogatást a szakmai fejlődésükhöz: többek között mozgásterápiás, zene– és bábterápiás módszereket ismerünk meg, beszédfejlesztéssel kapcsolatos, élménypedagógiára építő és konfliktuskezelő-, probléma-megoldó csoportokat igyekszünk tartani, ahol saját élményként megélve, saját személyiségük megismerése által fejlődhet szakmai tudásuk.

Az óvodai csoportokban két-két óvónő mellett a dajka is jelen van.

Egymás munkájának megismerésével, olyan szakmai fórumok lehetőségének megteremtésével, ahol rálátnak a saját és a másik munkájára, lehetőség nyílik az állandó fejlődésre és megújulásra.

Mivel tudjuk, hogy a pedagógus a személyiségével mutat mintát leginkább, ezért a nevelőtestületet, mint csoportot kezeljük – tréningekkel, csoportfoglalkozásokkal segítve az önismeret és együttműködési készség mélyítését.

Az óvoda szakmai vezetése elkötelezett híve a személyiségfejlesztés és önismeret fontosságának, mind a pedagógusok, mind a gyermekek szempontjából, valamint a megújulni tudás képességének, ezért ezek megsegítésére nagy hangsúlyt fektet.